بازاریابی و فروش بتن

بازاریابی شرکت های ساختمانی و مهندسی

بازاریابی شرکت های ساختمانی و مهندسی

برای اینکه شرکت های ساختمانی و مهندسی بتواند در بازاریابی موفق باشند ابتدا باید به مفهوم مدیریت بازاریابی یعنی ارکان اصلیبازاریابی ، مشخص شدن فرصت های بازار ، شیوه های بازاریابی در مراحل مختلف چرخه ی عمر خدمت ، روش های گوناگون خط تولید توجه کنند که فرصت های بازاریابی برای شناسایی نیازهای تامین کننده و علایق پنهان مشتری می باشد در ادامه به چند شیوه برای توسعه بازار برای شرکت های ساختمانی اشاره می شود .
۱ بالا بردن کیفیت خدمات و ایجاد تنوع

۲- صنعتی سازی برای شرکت های سازمانی

۳ مشارکت با سرمایه گذاران و بانک ها

۴ -ارتباط و کار مشترک شرکت های ساختمانی و پیمانکاری با یکدیگر

۵-استفاده از راه حل های اولیه بالا بردن فروش

۶ نیاز به افراد متخصص در زمینه فروش : مهندسی فروش (saleengineering.blogfa.com)

۷ -یافتن بهترین راه حل برای فعالیت از طریق تحقیقات بازار و بازاریابی

۸ شهرت و آوازه خوب

۹ – مشارکت در نمایشگاههای مختلف (khooyeh.ir/exhibition-stands/)

۱۰ ابتکار داشتن (itriz.ir)

۱۱ وظیفه گرا بودن

۱۲ در اینترنت جستجو کردن

۱۳ به نیازهای مشتریان توجه کردن

 

آیا با پرداخت هزینه های سنگین راهی برای توسعه بازار خود نیافته اید ؟
آیا با داشتن نیروهای ماهر ، تجهیزات پیشرفته ، تجربه کاری و … به دنبال جذب پروژه های ساختمانی هستید ؟
آیا در رقابت با شرکت های سازمانی رقیب احساس ضعف می کنید و این شما را نگران می کند ؟
برای پاسخ به تمامی این پرسش ها و پرسش هایی از این قبیل در این مقاله همراه می شویم تا اساسی ترین متد های بازاریابی خدمات فنی و مهندسی را ببینیم

 

منبع: سایت استاد علی خویه Khooyeh.ir

برچسب ها
نمایش بیشتر

علیرضا خویه

کارشناس ارشد مهندسی عمران- مهندسی زلزله از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی | طراح سازه های مقاوم در برابر زلزله | بهسازی و مقاوم سازی سازه های موجود | ارائه طرح اختلاط بتن های باکیفیت و با مقاومت بالا |

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن